29 Aralık 2012 Cumartesi

Tried:Dermalogica Oil Control Lotion

Hello everyone!

I hope you are having a great weekend.

Today I will be reviewing one of my all time favourite skin care product;Dermalogica Oil Control Lotion.

I have been using this product for 13 months.It helps my skin to stop shining during the day and helps to control my acne problem.


You can apply twice daily after cleansing your face.It has salicylic acid to clear comedones and tiny microsponges that soak up oil.But if you do not have oily skin,you shouldn't use this product because you will get a red and irritated skin.

I applied Control Lotion after cleansing with Special Cleansing Gel.It says "May be re-applied as needed throughout the day" but I don't need to re apply. I applied a tiny bit of to my all face especially my nose and my forehead.I don't use this product everyday because I have oily/combination skin and sometimes I feel like;I dont need this product today.

 I you have oily skin and break outs,you should try this product.It is pricy but it worth it.


Love,
Lipstick  xxx



Herkese merhaba,

Bugün cilt bakım ürünlerinde en favorilerimden biri olan Dermalogica Oil Control Lotion (Yağ Kontrol Losyonu) tanıtacağım.

Bu ürünü 13 aydır kullanıyorum.Cildimdeki yağlanmayı ve sivilce sorununu kontrol altına almamda yardımcı oluyor.

Ürünü günde iki kere kullanıyorsunuz.İçeriğindeki salisilik asit komedonların temizlenmesinde ve mikrosüngerlerle aşırı yağın emilmesinde yardımcı oluyor.Böylece cildiniz gün boyu mat kalıyor.Ama eğer cildiniz kuruysa bu ürünü denemeyin çünkü tahriş olmuş ve kırmızı bir ciltle karşılaşabilirsiniz.


Special Cleansing Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra ürünü uyguluyorum.Ürünün üzerinde "İhtiyacınız olursa gün içinde tekrar uygulayabilirsiniz" diyor ama ben gerek duymuyorum.Az birşey alıp bütün yüzüme ama özellikle alnıma ve burnuma sürüyorum.Cildim yağlı/karma olduğu için ürünü her gün kullanmıyorum.Çünkü bazı sabahlar yüzüm kuru oluyor.

Fiyatı biraz pahalı ama yağlı cildi olanların kesinlikle denemesi gereken bir ürün ve kesinlikle fiyatına değer.


Sevgiler,

Lipstick xxx



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder