25 Aralık 2012 Salı

Tried:La Roche-Posay Toleriane Dermo Cleanser

Hi everyone


I was on vacation that is why could not write anything.Sorry about that.


Today I will be reviewing a La Roche-Posay skin care product which I really love.

Toleriane is a dermo cleanser for all types of intolerant skin.I have a oily/combination skin and I used this for remove my make up from my face an my eyes.

It is look like a milk (I run out of it so I could not show you).I put it on a cotton ball and swiped it around my face.After,I use my Dermalogica Cleanser to make my face really clean.

It does not hurt my eyes which are really sensitive.Also it does not make me break out.It is really sensitive.

I finished it but for sure I am gonna buy it again.

Love,

Lipstick xxx



Herkese merhaba,

Tatilde olduğum için bloğuma yazamadım ama geri döndüm!:)

Bugün La Roche-Posay cilt bakım ürünleriden Toleriane Dermo Temizleyiciyi tanıtacağım.

Toleriane,her cilt türünde hassas ciltler için geliştirilmiş bir dermo temizleyici.Benim cildim yağlı/karma ve bu ürünü makyajımı (yüz/göz) temizlemek için kullanıyorum.

Ürün bittiği için nasıl gözüktüğünün fotoğrafını çekemedim ama kendisi süt kıvamında.Pamuğa döküp,yüzüm ve gözümdeki makyajımı temizliyorum.Ardından Dermalogica temizleyicimle yüzümü yıkıyorum.

Benim gözlerim çok hassas olmalarına rağmen gözlerimi yakmadı.Ayrıca sivilcelenme gibi bir sorun çıkarmadı.Yani tam hassas ciltler için üretilmiş.

Kesinlikle yeniden alacağım bir ürün.


Sevgiler,
Lipstick xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder