2 Ocak 2013 Çarşamba

Essence LipLiner Cute Pink

Happy new year!

I am really excited about new year,actually I hope 2013 is going to be my favourite year:)

Very first day of 2013,I lost my DSLR's lenses.I was really angry to myself but I am okay now.I will shoot photos by my Iphone 4S which is not bad


I went to drugstore on monday and I saw Essence products.I hadn't tried before so I picked a lipliner which is really cute pink like its name.

It is very soft and has nice color.


I didn't apply any lipstick on it but it stayed all night on my lips.


I paid 3.5 Turkish Lira which is equivalent to 1.40 British Pound.I think it has same quality with high end lipliner.Besides it is really cheap.


I am gonna buy another colors:)

Love,

Lipstick xxx



İyi yıllar!

2013 yılının benim yılım olacağını düşünüyorum,umarım yanılmam:)

Yeni yılın ilk gününde kameramım lensini kaybettiğim için çok üzüldüm ve kendime çok kızdım.Bu yüzden bir süre Iphone 4S ile çekim yapacağım.

Pazartesi günü Gratis'e gittim.Daha önce Essence markasının ürünlerini deneme fırsatım olmamıştı.Far koleksiyonum sağlam olduğu için farların olduğu kısmı atlayıp,kendime dudak kalemi aldım.

İsmi gibi (07 Cute Pink) çok güzel bir pembe.Yoğun bir rengi var ve çok yumuşak.




Sadece kalemi uyguladım ve üzerine ruj sürmedim.Buna rağmen bütün gece dayandı.

Yanlış hatırlamıyorsam 3.5 TL ödedim.Fiyatına göre çok kaliteli bir ürün.

Zamanım olduğun gidip diğer renklerinide almayı düşünüyorum.

Sevgiler,

 Lipstick xxx






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder