4 Ocak 2013 Cuma

What I Want for New Season/Yeni Sezonda İstediklerim

Hi everyone!

I have been in İstanbul for a while.The weather is amazing.Every morning I go out with my dog and we walk on the beach.I am really happy.

I listed some products to buy when I go back to London.Some of it are high end,some of it drug store.

I hope you will like

Kisses

Lipstick



Herkese merhaba!

Bir süredir İstanbul'dayım ve güzel havanın tadını çıkarıyorum.Her sabah köpeğimle plajda uzun yürüyüşler yapıyoruz.Neşe doluyorum.

Londra'ya döndüğümde alacağım bir kaç ürünü listeledim.Bazı ürünler uygun fiyatlı markalar,bazı ürünler ise lüks markaların ürünleri.

Umarım hoşunuza gider.

Sevgiler,

Liptsick



Maybelline Rocket Volume Mascara available from February/Maybelline Rocket Volume Rimel Şubat ayından itibaren satışta olacak

Bourjois Smoky Eyes Trio in Midnight Metallic Blue (Perfect for winter night out)/Bourjois Dumanlı Göz Makyajı Farı (Kış akşamları için ideal)


Clinique Chubby Stick (I don't decide which color I want but I want all of them!)/Clinique Chubby Stick (Hangi rengi istediğime daha karar veremedim ama sanırım hepsini istiyorum!)
Chanel Poudre Signee Illuminating Powder (Available on US Store I don't know if it is coming to UK Store or Turkey Store but I hope it will come)/Chanel Poudre Signee Illuminating Powder (Amerika mağazasında satışta ama İngiltere yada Türkiye mağazalarına gelecek mi bilmiyorum.Umarım gelir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder